joi, 28 mai 2009

4 - BOXERII FOTBALISTI !!!

Bulina s-a refacut destul de repede dupa ce a "ciocnit" masina , ca de este
- " Rezistentul' familiei si daca nu el atunci cine!!!
Asa ca eram toti gata de" Marea mutare" in Tzara noastra!Nu mai conta nimic , puteau chiar sa ne lege in spatele masinii daca nu mai era loc in masina ,importanta era sa ne vedem acolo!
In cinstea parintzilor iubitori de "Copii cu Blanitza ", Eu si Puffa- Rinna am inceput sa aducem tot felul de Ofrrrande !!!
-Da aduceam soricei vii ! Nimic nu e prea greu pentru asa parinti iubitori!!!
Cum orele noastre de " lucru " erau de noaptea pina spre dimineatza cind ajungeam cu ofrandele ,
mamica dormea .
Asa ca ba eu , ba Puffa - rinna care ajungea prima ii puneam soriceii in pat ! Iar mamica era superrrr ferrricita !!!
- Da , Tipa cit o tinea gura !!!
Era cam ciudat ,dar fiecare se bucura in felul lui ,
asa ca cine eram noi sa o judecam!!!
In zi dormeam linistita si deodata mamica sare din pat si tipa !!! A visat probabil ca i-am adus un soricel "proaspat" , dar eu fusesem cam lenesa in seara aceea!
Am adus si pentru taticu' un pui de sarpe si l-am pus la picioarele patului ,
ca era cam greu si eram obosita .
Bineinteles ca si taticu a fost ferrricit si a tipat si el,
nu asa tare ca mamica ,
da, ca el e barbat si nu poate sa-si arate asa entuziasmul pe fata , e mai retinut!
Intre timp ce noi eram asa ocupate a aparut o "Problema":
O catelusa slabanoaga pe care noi am poreclit-o : " Xilofonia " ,
pentru ca i se cam vedeau coastele ,
tot dalea tircoale teritoriului nostru asa ca a trebuit sa actionam!
Cind nu era atenta Xilofonia , Puffa-rinna i-a sarit pe cap si eu pe funduletz!!!
Actionam in echipa sa mearga treaba mai repede!!!
Pacat ca nu ne-a pozat nimeni pe noi Razboinicele ! Pentru Catea ar fii fost cam rusinos sa o vada cineva cu "Caciula Ruseasca" si "Sal de blanitza" , dar pentru noi ar fii fost grozav!
Sa ne dea la ziar:
- "Cele mai curajoase pisici , nu se dau in laturi de la cele mai grele lupte!!!"
Si astfel problema a fost rezolvata!
Bulina atomica avea si el probleme cu "Tataie "- catelul lup al vecinului Tinel !
Acesta vroia respect ,dar te pui cu Zapacitul Atomic!
Asa ca intr-o dimineata cind deabia ma dezmeticisem ,
"Tataie " si Bulina se rostogoleau de zor unul peste celalalt!
Am tisnit intr-o fractiune de secunda in ajutorul "Atomicului" si am ajuns in virful piramidei!
-Da chiar eu : Panselutza ,Printzesa Razboinica !
Doar nu era sa-mi las frrratiorul adoptiv pe mina lui "Tataie", oricit respect as fii avut eu pentru el!
- Doamne ce vremuri tulburrri!!!
Insa habar naveam eu ce urma sa vina!
La putin timp de la incidentul cu " Tataie" au aparut in vizita un fost prieten de la circ al lui taticu' :
Mihai , impreuna cu prietena Alecsandra! Si daca erau doar ei ,nu era nici o problema ,
dar nu, au venit cu copii lor Zece Boxeri maronii !
-Da zece catei numai muschi!
Au venit in concediu si cum noi aveam teren sa ii cazam pe toti,
nu putem spune nu!
- Ma rog , daca era dupa noi Pisicile zburau repede pe unde venisera dragutzii de ei!
Dar asa a trebuit sa ne resemnam !Nu era chiar asa de rau, ca majoritatea stateau in custi , doar Lavi si Tequila erau libere sa faca ce vor ca de, erau fete!
- Tequila , ce nume mai este si asta , tequila asta e un fel de tuica mexicaneasca ,
cred ca Mihai bause ceva inainte de botezul catelei si de aici incurcatura!
Pirat , Doru , Mincaciosu , Azore , Nero , Lord , Bobi si Tigratu erau niste "nebuni" plini de energie care jucau fotbal . Alergau dupa baloane si trebuiau sa marcheze goluri in poarta ,
exact cum vedem noi la televizor !
Si erau foarte buni pentru ca atunci cind se antrenau toti copiii de pe ulitza din spatele casei se stringeau la gard si se uitau!
- Da era spectacol!
Si de parca nu erau destui catei Alecsandra si Mihai au mai luat o mogildeatza!
Pe Inga , i-au spus asa ca cica era de origini suedeze !
-Ha , suedeza sau nu , tot javrutza era !!!
Unde mai pui ca facea si pe ea , nu stia sa mearga la olitza!!!
Iar cind simtea miros de carnitza devenea cu totul periculoasa , clantzanea dintisorii si fugea in directia cu mincarea precum o Piranie, da pestele ala carnivor!!!
Numai Bulina era super incintat ca de era plin de gagici in zona si se simtea Sultan!!!
Favorita lui era cea mica ,"suedeza" , facea dracoaica ce vroia din el! Ma , rog , asta a fost la inceput , dupa o luna de tratament cu catei fotbalisti nu mai era nici el asa entuziast,
ca devenise gelos pe atentia care o primeau acestia, ca erau vedete !
Si cind nu vroia sa vina , mamica smechera, striga :
- Lavi!!!
Si venea gelosu de Bulina , auzi ce fraier sa strige Lavi si sa raspunda el!!!
-Ha , Ha Ha!!!
Asta este , catei nu sint asa destepti ,cum sintem noi pisicutzele!!!
Si unde mai pui ca erau si scandalagii , dimineata cind Alecsandra le pregatea mincarea latrau ca nebunii , parca nu mincasera de o saptamina!
Cind am auzit ca se termina "concediul' am rasuflat usurate si eu si Puffa-Rinna , si am o banuiala ca si "Bulinu" se cam saturase cu atitea gagici pe cap!
-Offff! Ce bine e sa avem din nou curtea doar pentru noi ! Ce liniste !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu