duminică, 24 mai 2009

3-Tzara Noastra Si Bulina Atomica!!!

A trecut ceva timp de cind locuim sechestrati la blok si lui taticu' Kostelin , cel mai destept tatic din lume. i-a venit cea mai grozava idee :
- Sa ne cumparam "Tzara noastra"!
Da toata lumea are rude la tzara si merg in vizita , numai noi nu!!!
Zis si facut au plecat sa inspecteze casutze si terenuri de vinzare si au gasit la "Paris" !
Ma rog mai pe urma si-au dat seama ca nu era faimosul Paris cu Turnul ala mare si impodobit cu o tona de beculetze , era o comuna si se numea Peris.
Niste copii nazdravani modificasera "un pic" placuta de la intrare in comuna !!!
Dar pentru noi comuna asta facea cit zece Paris-uri!!!
- Urrra !!! Avem si noi Tzara noastra!
Asa ca la sfirsit de saptamina ne adunam toti in masina si mergeam la distractie!
-Viatza ,nene!!!
Avem o casuta nu prea aratoasa , dar teren berechet si asta pentru noi era cel mai important! - -Paradisul pisicesc a coborit pe pamint!
Iarba un verde inchis, inalta ca in savana ,
pe care eu si surioara mea adoptiva Puffa-Rinna, ne putem tolani sa ne odihnim blanitele dupa ora de vinatoare!
Avem si pomisori ,citiva pruni si un mar batrin,
foarte buni pentru gimnastica .
Floricele , multe floricele :
- Galbenele , Zorele move , flori de cimp foarrrrte delicate si trandafiri ,foarte frumosi ,
dar foarte "intzepaciosi"!!!
Avem si vecini de o parte domnul Bucurescu si sotia Cristi-mika unde mergem la gratarel!
Iar de cealalta pe Vecinul Tinel si sotia Doinitza!Pe ei ii iubim pentru ca au vacutze , purcelusi si gaini!
-Da sint foarte bune animalutele , de la vacutze bem laptic! Foarte gustos!
Si unde mai pui ca are si soricei, vecinu Tinel !Iar noi iubim soriceii !El nu prea ii are la suflet ca maninca din grauntele gainilor , dar ne iubeste pe noi ca il scapam de ei!
Ma rog , a fost si un incident neplacut cind un puisor mic de gaina a fugit de linga mamica lui si eu l-am prins si l-am dus acasa - la noi!
- Era asa dragutz ca nu am rezistat!Galbior si pufos!Cine era de vina ca fugise!
L-am dus in dormitor si l-am pus la picioarele lui mamica Teddylin !
Dar ce sa vezi micutza aratare era foarte iute de picior !Asa ca mamica a trebuit sa alerge ceva sa-l prinda si sa-l inapoieze pe fugarul nesabuit!
- Mamica Teddylin nu e prea buna la vinatoare!!!
Sfirsiturile de saptamina petrecute la Tzara Noastra erau Fa-Fa-Fabuloase!
A fost si o zi mai putin placuta ! Imi faceam siesta in gradina sub vita-de -vie cind a inceput cineva sa arunce cu apa!
-Hei opriti-va ! Gata cu gluma! Mi se uda blanitza!!!
Dar ce sa vezi nu era gluma, ploua cu galeata ,eram uda pina la piele .Culcusul pe care mi-l facusem era plin cu apa !Asa ca am inceput sa tip :
- Miau!!! Miorlau ! Miorlau! Sint uda fleasca!!!
In sfirsit Mamica Teddylin a venit sa ma recupereze!!!
- Ahhhh, ce usurare , credeam ca ma voi ineca!!!Uff, mare spaima am mai tras!
Insa am avut o saptamina la blok sa ma refac si sa reflectez la patzania mea! Trebuie sa fiu mai atenta cind ploua ca nu e de joaca!!!
Nu am apucat insa sa-mi revin prea bine ,ca parintii au decis ca le trebuie un catel sa pazeasca "Tzara Noastra" !
Nici nu au stat prea mult pe ginduri au racolat o aratare, cu corpul mic si laboantzele mari si grasute si cu o ureche bleaga!
-Cica este corcitura de Huski!
-Halal paznic!Ei ziceau ca e pui si sa vezi cind o creste mare ce dulau o sa fie! Dar surpriza , catelul lor ala rezistent pentru ca era maidanez , s-a imbolnavit de un virus numit "jigodie".
- Ma rog ca era "jigodie "se vedea cu ochiul liber ,
adica nu era de rasa ,
dar sa mai faca si un virus cu numele asta era prea de tot! Si culmea de doua ori!
-Da ca, parintii mei dupa ce au umblat pe la mai multi doctori veterinari cu el si au reusit sa-l scape ,
nu s-au invatat minte sa-l vaccineze pe catelul lor ala rezistentu!!!
Cind in fine dupa asteptari "secularrre" l-au pus pe picioare pe viitorul paznic i-au dat si un nume :
- Bulina !
- Asta era nume !?Mai bine ii puneau Bulina Atomica!
Dupa mai multe week-end-uri pierdute din cauza lui "Rezistentu' Catzel Atomic " am ajuns din nou la Tzara!
Meritam din plin ceva carnitza la gratar si relaxare in Natura!
Bineintzeles ca Bulina era si el incintat de noul peisaj,
dar si mai incintat era de gainile vecinului Tinel!Dar avea un mod foarte ciudat de a se juca cu ele , le lua de dupa umeri si incerca sa le dea fulgii jos !
Nenea Tinel nu a fost prea incintat de cum trata Bulina noile colege de joaca si ne-a zis sa-l tinem legat!Ca cica :
-Nu-i plac gainile chele!!!
Dar asta nu era prea usor ca banditul Bulina, nu stiu cum facea, cum se rasucea si scapa !
Prea scurte doua zilisoare de stat in Paradis Pisicesc,
Iar Parintii nostrii au decis sa renoveze casutza si sa ne mutam !!!
-Urrra!!! Abia astept!
Inapoi la oras ,Bulina Atomica se tinea de dracii in continuare ! S-a jucat cu un porumbel si s-a umplut de negi in toata gura ! Cind au ajuns la Veterinar s-a minunat si acesta de minunile crescute si a decis sa-l adoarma ca sa-l poata scapa de problema !
Bineinteles ca nu a fost singura isprava !
Cel mai "Norocos Catzel Ghinionist" zburda pe afara ,
tragea copii cu saniutza, ca lui ii place zapada siIntr-o zi zapacitul a patzit-o rau de tot!
Neatent si cu gindul Numai la joaca a alunecat pe ghiatza si l-a lovit masina!
-Si dai ,iar la Veterinar!
Se speria si saracul nenea Veterinaru' de catzelul :
"Toate bubele rele in popoul babii mele"!
A fost lovit destul de rau, amaraciunea de caztel , l-au cusut , i-au pus si doua bucatzele de Titaniu , un metal foarrrte solid, ca sa-i tina bine piciorusul!
Acasa l-au trimis cu abajurul de la o lampa in jurul gitului ,
ca cica sa nu se limpaie la cusaturi !
-Da' ce te pui cu Zapacitul Atomic!!!
A reusit sa si-o dea jos si si-a scos firele , ma rog , doar citeva! Asa ca a doua oara l-a cusut nenea Veterinaru' ca la masina de cusut , sa fie sigur ca se vindeca!!!
-Nu e a buna cu Atomicul , asta imi fura locul de mascota a familiei!!

2 comentarii: